GEBR. KONING VOLENDAMMER VISCIRCUS

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 99 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Gebr. Koning Volendammer Viscircus. Meer weten? Ontdek meer

11 jun 2026 om 17:19 ja alleen ik had een blik je Fanta er bij besteld en die zit er nu niet bij en daar ben ik niet blij mee!
3 jun 2026 om 18:21 Heerlijke vis
9 mei 2026 om 14:23 Geheel mijn smaak en juiste sausjes bij geleverd.
25 mrt 2026 om 13:44 goed verpakt en warm
4 mrt 2026 om 17:54 De pita vielen een beetje tegen, ze waren voorheen lekkerder. De kibbeling was goed en lekker
26 feb 2026 om 14:37 Lekker, warm en op tijd bezorgd.
11 feb 2026 om 17:23 eten is nog steeds niet bezorgd wel betaald.
20 jan 2026 om 12:51 Lekker warm en op tijd bezorgd.
11 nov 2025 om 13:49 Het was helaas allemaal dicht verpakt en helemaal slap. Daardoor was het eten gewoon helaas niet lekker en is het dus zonde van het geld geweest. Dit doen wij dus niet meer
3 nov 2025 om 14:59 Verkeerde bestelling
28 okt 2025 om 16:00 Het was lekker maar jammer dat veel van de knapperigheid verloren gaat. Bij afhalen en thuis opeten had het niet anders geweest
12 okt 2025 om 14:24 top bezorger